תקנון

לקוח יקר להלן תקנון גריל טאון:

אנו מודים לך על כניסתך לאתר גריל טאון .אנו מאחלים לקהל לקוחותינו חווית קנייה מהנה. לנו חשוב מכל שביעות רצון הלקוח ולכן על מנת לעמוד לשירותכם נאמנה להלן תקנון ובו תנאים לרכישה באתרנו.

תקנון:

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון.
גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת.

רכישת מוצרים באתר:

*אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשרת את לקוחותינו ביעילות תוך שמירת שביעות רצון הלקוחות.
*גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה ללקוח בתוך פרק זמן של עד 72 שעות מרגע ההזמנה מסיבות של טעויות אנוש וטכניות במערכת ההזמנות כגון . כפל מבצעים , מחירים לא סבירים למוצר בהתאם לשווי המוצר בשוק , חוסר במלאי או אזור גאוגרפי חריג על פי שיקול דעתנו.
* במקרה שהעיסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ו/או תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת.
*ספירת ימי המשלוח המצויין באתר יחול ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
*המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ כחוק.

מוצרים באתר:

* צוות גריל טאון עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום המוצר ותימחורים.
* תמונות המוצרים באתר עשויות לעתים להיות להמחשה בלבד!
* גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת וללא התחייבות.

אבטחת מידע:

*פרטיות הלקוח הינו ערך חשוב לנו מאוד, על מנת לשמור על פרטיות הלקוח והפרטים שמוסר הלקוח.
* בעת הרכישה אנו מאבטחים את האתר בתקן האבטחה המחמירה ביותר של חברות כרטיסי האשראי "paypal/ ssl"
* המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה ישמש אותנו אך ורק למילוי בקשת הלקוח לאותו צורך או עניין (pci-dss).
* המידע לא יועבר לכל גורם למעט הצרכים הנדרשים להשלמת דרישת הלקוח (חברת אשראי וכדומה...).

מקרים בהם רשאית החנות לבטל עסקה:

*בהזמנת משלוח דרך האתר יש לעדכן את החנות במידה ואין מעלית (יתכן תשלום נוסף על אספקת מוצר שיש סבלות)

*גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות להחזיר מוצר או לא לספקו במקרים חריגים של אספקה הדורשת סבלות.גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום נוסף בגין משלוח חריג הדורש סבלות (כגון בניניים ללא מעלית) במידה ולקוח לא יעדכן מראש.

*טעויות חריגות בפרסום המוצר באתר.
* במקרה של שיבוש ימי עסקים ע"י כוח עליון.
* במקרה שאזל המלאי, ותמסר הודעה למזמין.
* במקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל ליצור קשר עם המזמין.
* חברת גריל טאון שומרת על זכותה להעדיף תיקון המוצר על פני החלפתו וזאת בכפוף לתקנות הגנת הצרכן.

ביטול ההזמנה ע"י הלקוח:

ע"פ חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 רשאי הלקוח לבטל עסקה תוך גבית דמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. את בקשת הביטול ניתן להעביר במייל (ראה דף צור קשר) או בבקשה טלפונית בטלפון 03-653-8202. 
*הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות במידה והמוצר סופק ולא בוצע בוא שימוש (או שנפתח מהאריזה המקורית)
*במידה ושילם הלקוח דמי משלוח לא יזוכה הלקוח בגינה.

התחייבות האספקה והמשלוחים:

* ספירת ימי העסקים תהיה מיום א'-ה' , שישי שבת וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.
* הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר.
* אופן המשלוח ועלותו תקבע ע"י המזמין תוך בחירת האפשרויות העומדות לרשותו באתר.
* התחייבות האספקה הינה התחיבותינו להוציא את המשלוח מצידנו ללקוח עד ימי האספקה המצויינים.
* חברת גריל טאון אינה אחראית על עיכוב במשלוח שנעשה על ידי חברת שליחויות ו/או דואר ישראל.

איסוף עצמי:

באפשרותך לאסוף את המוצר. תהליך ליקוט ההזמנה והכנה לאיסוף לוקח בין 24 -72 שעות. מיד לאחר ליקוט ההזמנה נציגנו יצרו עימך קשר לתיאום איסוף ההזמנה באחד מסיניפי הרשת שבחרתם לאסוף לפי אזור מגוריכם (ראה סניפים באתר). במידה והמוצר לא יאסף בסניף בפרק זמן של עד 14 יום מיום הרכישה, לגרילטאון תינתן הזכות לבטל את העסקה באופן חד צדדי ללא דמי ביטול.

אחריות:

*באחריות הלקוח לבדוק את המוצרים בעת קבלתם ולדווח לסניף באופן מיידי על כל פגם או אי התאמה במוצר והכל בכפוף להוראות חוק המכר.

*כל סימני פגיעה או נזק ובלאי לא סביר במוצר, ו/או תיקון או התקנה והפעלה ע"י גורם או טכנאי גז לא מוסמך יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק יכול על הרוכש.

*הזכות להעדיף תיקון המוצר על החלפתו ולהיפך שמורה לשיקול דעת גריל טאון בלבד.

*אחריון בגין נזק במוצר או תיקון תינתן על ידי היבואן ו/או היצרן בלדד. הלקוח מסכים כי לא תהא לו כל טענה כלפי חברת גריל טאון בהקשר זה.

קופונים מבצעים והנחות

גריל טאון שומרת לעצמה את הזכות לשנות /להפסיק מבצעים הנחות או קופונים שפורסמו.
תודה שבחרתם באתר גריל טאון אנו מאחלים לכם חווית גלישה מהנה באתרנו.
לכל בירור או שאלה מוקד שירות הלקוחות הטלפוני יעמוד לרשותכם בשעות הפעילות:
א'-ה' בין השעות 8:30- 19:30 בימי ו' וערבי חג 8:30-13:30. ניתן לפנות בטלפון 03-653-8202

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • משלוח רגיל
  • איסוף עצמי בחינם
דלג לתוכן מרכזי